18 Ağustos 2007 Cumartesi

özel hikaye, özel hikayeler

Yaklaşık 7 yıl önceydi. O zaman ben 18 kuzenim ise 16 yaşlarında idi. Ben küçüklüğümden beri hep erkeklere ilgi duymuşumdur ve kuzenimde çok hoşuma giderdi. Daha önceleri onunla oyunlar oynar ve ben hep ona sürtmeye çalışırdım. Bir bayram günü dayımlar bize geldi. Ben ise yeni duş almış üzerimde kapri ve badi ile banyodan çıkıyordum önce hoş geldiniz dedim. Daha sonra kuzenimle diğer odaya geçtik. Ve ben içimden nasıl kuzenimle sevişirim diye plan kuruyordumki. Aklıma ps2 oyunu geldi. Ve ps2 yi alıp abimlerin evine bir üstkata çıktık. Tabi arkamızdan çocoklarda geldi. çok canım sıkılmıştı bu işe. Ve bir yolunu nularak çocukları gönderdim. Biraz oynama süsü verdikten sonra kuzene güreşe ne dersin dedim cevap olumluydu. çok sevindim tabi ben daha kalıplı olduğum için her zaman o nu yenerim. Ama oda bunu bilerek benle güreşir biraz çabaladıktan sonra o alta ben üstte enseye bir öpücük kondurdum. Baktım ses yok biraz git gel yaptım hala . çıtı çıkmyor adeta ye beni diyordu. Elimi pantolonuna attım. üzerinde olduğum için açamadım düğmeyi ve koptu. Tam pantolonunu sıyırmaya yeltenmişdimki zil çaldı hemen toparlandık gelen yeğenimdi oyun oynuyormuş gibi yaptık ve yeğenim alması gerekenleri alıp gitti. Ben tabi her şeyi silbaştan yapmak zorunde kaldım. Tam pantolonu ibdirdim ve dizlerine kadar çektim. üzerimde kapri olduğu için benimki çabuk açılmıştı. Arkaya dayadım ve sürtmeye başladım. Tam bu sırada kuzenim altımda ezildiğini söyledi bende ok. Yatağa geçelimmi dedim kalktı pantolonunu çıkardı gömleğini ve atletinide ben çıkardım. Bende soyunduktan sonra. Kuzenimi sırtüstü yatırım bacakomza yaptım. Tabi benhazırlıklıyımdır. Kremi götüne elimle birgüzel ovdum. Biryandan boynunu yalıyor biryandanda acımaması içi o güzel pembe götünü alıştırıyodum. Iki parmağım içinde idi artık. Ve zamanı geldiğini düşündüğüm anda kuzenim hadi artık sok diyordu. Ve ben başını yaslayıp zorlamaya başladım başı girdiğinde kuzenim iyibir çığlık atti. Biraz bekledikten sonra pompalamaya başladım kuzenimde bende zevkten ölüyorduk. Ve bu yaklaşık 5 yıl sürdü şimdi o başka şehirde okuyor. Ve artık ilişkşiyede girmiyoruz.Gönderen: bengeldim